Planuiti sa ramaneti insarcinata mai devreme sau mai tarziu? Exista alimente care, de fapt, ajuta la cresterea fertilitatii. Unele cupluri se confrunta cu intarzieri la fertilitate din cauza factorilor genetici sau a unor factori medicali. Dar natura a facut posibila rezolvarea naturala a multor afectiuni medicale. S-ar putea sa aveti o viata reproductiva perfecta, dar sa intrati intr-o dieta de fertilitate va va ajuta sa obtineti rapid o marturie.

Ce este o dieta de fertilitate?

Este o dieta speciala specifica pentru optimizarea organului de reproducere. Nu este dieta obisnuita obisnuita pentru o familie, dar este una dintre cele care va ajuta sa va sporiti sansele de conceptie. Sunt nutritive in natura.

Iata o lista de alimente pentru fertilitate

Acestea sunt alimente pe care le puteti adauga la dieta de zi cu zi, aceste alimente ar ajuta la stimularea si revigorarea organului de reproducere. Este necesar atat pentru organele masculine, cat si pentru cele feminine. Este posibil ca majoritatea acestor fructe / alimente sa nu se gaseasca in tara dvs., dar cu siguranta trebuie sa aveti unul care este listat aici si care se gaseste si in jurul vostru.

1. Varza:

Fara indoiala, varza este o mancare placuta pentru femeile care se confrunta cu probleme de fertilitate. Varza contine metan Di-indol care ajuta la prevenirea fibroamelor si a endometriozei.

Varza de Bruxelles:

Sunt relativ bogate in acid folic. O functie majora a varza de Bruxelles legata de fertilitate este aceea ca ajuta la mentinerea mucoasei uterine si la sporirea oportunitatii supravietuirii spermei.

Brocoli

Aceasta este o sursa bogata de folat si Vit C, care este necesara pentru procesul de ovulatie

Ficat

Ficatul unei vaci este unul dintre cele mai dense alimente din lume. Ficatul este un aliment foarte bogat in vitamina A. Pe langa faptul ca este incarcat cu vitamina A, contine fier care ajuta la prevenirea aminiei materne si la prevenirea avortului spontan.

Ficatul contine, de asemenea, vitamina B12, care este necesara si necesara pentru imbunatatirea formarii RBC si ADN.

Ficatul contine, de asemenea, acizi grasi omega-3, folat si colina.

O puteti adauga la masa fie facand o salata, fie prin alte mijloace pe care le alegeti.

Rosii:

Aceasta este o sursa bogata de licopen care ajuta la umflarea numarului de spermatozoizi si, de asemenea, la cresterea vitezei de inot.

Rosiile sunt un puternic antioxidant care ajuta in mod special la fertilitatea masculina. Se poate consuma crud sau fierbe.

Avocado

* Bogat in vitamina E, fibre, minerale, folati si grasimi esentiale.

* Vitamina E permite pastrarea mucoasei uterine.

Banana

De asemenea, o sursa bogata de potasiu si vitamina B6

Ajuta la imbunatatirea fertilitatii prin reglarea hormonilor si imbunatatirea excelenta a ovulelor si spermei.

Fructe de padure

* cum ar fi afine si zmeura care sunt bogate in vitamina C si folat. Boabele ajuta la cresterea fertilitatii masculine si feminine.

Stridiile

Acestea sunt alimentate cu nutrienti care stimuleaza fertilitatea, care contin vitamina B-12. Un mod sanatos de a lua o stridie este crud, cu toate acestea, le puteti lua si la cuptor.

Oua / galbenus de ou

Ouale sunt bogate in acizi folici, colina, acizi grasi omega-3 si vitamina D.

Galbenusurile de ou contin substante nutritive mai bogate; contine calciu, zinc, vitamina b6, vitamina B12 si folat. Ouale, in general, au fost gasite bune pentru probleme de fertilitate atat pentru barbati, cat si pentru femei.

Crustacee

Este un termen colocvial si de pescuit pentru nevertebratele acvatice purtatoare de exoschelet utilizate ca hrana, inclusiv diverse specii de crustacee, moluste si echinoderme. Acestea sunt de fapt fructe de mare bogate in vitamina 12.